Kedves Vásárlóink!

A könyv kereskedelemben 2024-ben végbement kedvezőtlen változások miatt a www.joarshop.hu webáruházunk határozatlan ideig szüneteltetni fogja a tevékenységét. Tesszük ezt azért, hogy a másik, nagyobb és ismertebb webáruházunk a www.konyvkolcsonzo.hu még jobb feltételekkel tudja beszerezni a könyveket, és így továbbra is kedvező feltételekkel szolgálja ki Önöket!

Kérjük, hogy keressék fel a www.konyvkolcsonzo.hu webáruházunkat, és lehetőleg iratkozzanak fel a hírlevelünkre ott is.
Ha pedig május 15-ig vásárolnak a www.konyvkolcsonzo.hu webáruházunkban, akkor a kedvező árainkon felül további
3% árkedvezményt kapnak
, ha beírják az alábbi kupon kódot a rendeléskor a kosár oldalon: konyvkolcsonzo

Köszönjük az elmúlt évek vásárlásait, és szeretettel várjuk Önöket a www.konyvkolcsonzo.hu> webáruházunkban!


28

Sheila Heen és Douglas Stone - Köszönöm a visszajelzést

Miért jelent kihívást, ha mások rólunk alkotott véleményével szembesülünk?

Hogyan profitálhatunk a hanyagul odavetett megjegyzésekből és az átfogó éves értékelésből egyaránt?

Miként azonosíthatjuk a zsigeri érzelmi reakcióinkat, amelyek gátolhatják a visszajelzések hasznosulását?



Elárasztanak minket a visszajelzések: a főnökeink, a kollégáink, a családtagjaink folyton észrevételeket tesznek a teljesítményünkkel, a nevelési gyakorlatunkkal vagy épp a megjelenésünkkel kapcsolatban. Visszacsatolás nélkül azonban nincs fejlődés - az emberi és a szakmai kapcsolatokhoz egyaránt hozzátartozik -, mégis rettegünk tőle, sőt, gyakran elutasítóan reagálunk. A visszajelzések fogadásakor ugyanis két ellentétes emberi vágy kerül konfliktusba egymással: tanulni és fejlődni akarunk, ugyanakkor azt is szeretnénk, ha elfogadnának minket úgy, ahogy vagyunk.

A vállalatok hiába költenek évente dollármilliókat arra, hogy kiképezzék a munkatársaikat, miként értékelhetik egymást hatékonyabban - attól még a feedback címzettjeiként nem változik a hozzáállásuk, és nem jól hasznosítják a visszajelzéseket. Douglas Stone és Sheila Heen korszakalkotó, az idegtudomány és a pszichológia legújabb eredményeit humorral és közérthető magyarázatokkal bemutató könyvükben ezt a feszültséget helyezik a középpontba. Gyakorlatias tanácsaiknak és hatékony keretrendszerüknek köszönhetően megtanulhatjuk, miként fogadjuk kíváncsisággal és kellő alázattal a jogos kritika és az építő jellegű javaslatok mellett a nem megfelelően adott visszajelzéseket is. Javaslataikkal gyökeresen átalakíthatjuk a szervezeti kultúránkat, de akár az oktatást és a személyes kapcsolatainkat is.

"Bevallom, a könyv elolvasása után kicsit kényelmetlenül éreztem magam. És ez csak az egyik ok, amiért annyira tetszett. Stone és Heen rendkívüli éleslátással mutatja be, miért is olyan nehéz fogadni a visszajelzéseket, majd pedig azt is, hogyan lehetnénk jobbak ebben. Ha élvezzük, hogy kritizálnak bennünket a munkahelyünkön, és a magánéletben is odavagyunk érte, akkor valószínűleg azon kevesek közé tartozunk a Földön, akik nyugodtan kihagyhatják ezt a könyvet."

- Daniel H. Pink: a Megbánásban rejlő erő, a Mikor, az Eladni emberi dolog és a Motiváció 3.0 szerzője

6 500 Ft
4 680 Ft
Megtakarítás 1 820 Ft
Adatok
ISBN:
9789635654215
argep.hu Szállítási idő:
2-5 munkanap
Kiadó:
HVG könyvek
Oldalszám:
391
Kiadás éve:
2023
Sheila Heen és Douglas Stone - Köszönöm a visszajelzést
Sheila Heen és Douglas Stone - Köszönöm a visszajelzést
28
6 500 Ft
4 680 Ft