Kedves Vásárlóink!

A könyv kereskedelemben 2024-ben végbement kedvezőtlen változások miatt a www.joarshop.hu webáruházunk határozatlan ideig szüneteltetni fogja a tevékenységét. Tesszük ezt azért, hogy a másik, nagyobb és ismertebb webáruházunk a www.konyvkolcsonzo.hu még jobb feltételekkel tudja beszerezni a könyveket, és így továbbra is kedvező feltételekkel szolgálja ki Önöket!

Kérjük, hogy keressék fel a www.konyvkolcsonzo.hu webáruházunkat, és lehetőleg iratkozzanak fel a hírlevelünkre ott is.
Ha pedig május 15-ig vásárolnak a www.konyvkolcsonzo.hu webáruházunkban, akkor a kedvező árainkon felül további
3% árkedvezményt kapnak
, ha beírják az alábbi kupon kódot a rendeléskor a kosár oldalon: konyvkolcsonzo

Köszönjük az elmúlt évek vásárlásait, és szeretettel várjuk Önöket a www.konyvkolcsonzo.hu> webáruházunkban!


28

Nir Eyal - Ryan Hoover - HOOKED - Horogra akasztva - Hogyan fejlessz szokásformáló termékeket

Az okos telefonnal rendelkezők 79 százaléka felkelés után kevesebb, mint negyed órával már a képernyőt görgeti. Egy kutatás szerint az amerikaiak harmada előbb mondana le a szexről, mint a mobiljáról.

Valljuk be, horogra akadtunk.

Miért fordul a világ szeme egyes termékekre, míg másokról tudomást sem vesz? Miért vásárolunk pusztán szokásból bizonyos dolgokat? Hogyan éri el némely cég, hogy ellenállhatatlan termékeket kínáljon? Miként épülnek be bizonyos alkalmazások, internetes szolgáltatások rövid idő alatt az életünkbe?

Nir Eyal, a Szilícium-völgy kézikönyveként emlegetett HOOKED szerzője a fenti kérdésekre a horogmodellel adja meg a választ. Sokéves kutatómunkájára támaszkodva, gyakorlati példákkal mutatja be, mi húzódik a mindennapjainkba beépült szokásépítő termékek és szolgáltatások sikere mögött.
A horgok működésének elve, hogy összekötik a felhasználó problémáját a vállalat megoldásával, és mindezt elég gyakran teszik ahhoz, hogy egy új szokást alakítsanak ki. A könyv részletesen tárgyalja, hogyan változtatják meg bizonyos termékek a cselekedeteinket és ezzel együtt a személyiségünket is.

A Horogra akasztva termékmenedzsereknek, dizájnereknek, marketingeseknek, startup-alapítóknak és mindazoknak íródott, akik szeretnék megérteni, milyen befolyással vannak a termékek a viselkedésünkre.

"Legtöbben mindennap megéljük, hogy az online világ már rég horogra akasztott bennünket is. Ez az okos kis könyv nemcsak kiutat mutat, hanem arra is fényt derít, hogyan fordíthatjuk az eddig ellenünk dolgozó erőket a saját (üzleti) hasznunkra."
Szalay Ádám kommunikációs szakértő

2 890 Ft
2 081 Ft
Megtakarítás 809 Ft
Adatok
ISBN:
9789632914381
argep.hu Szállítási idő:
2-5 munkanap
Kiadó:
Bioenergetic Kiadó
Oldalszám:
204
Kiadás éve:
2020
Nir Eyal - Ryan Hoover - HOOKED - Horogra akasztva - Hogyan fejlessz szokásformáló termékeket
Nir Eyal - Ryan Hoover - HOOKED - Horogra akasztva - Hogyan fejlessz szokásformáló termékeket
28
2 890 Ft
2 081 Ft