Kedves Vásárlóink!

A könyv kereskedelemben 2024-ben végbement kedvezőtlen változások miatt a www.joarshop.hu webáruházunk határozatlan ideig szüneteltetni fogja a tevékenységét. Tesszük ezt azért, hogy a másik, nagyobb és ismertebb webáruházunk a www.konyvkolcsonzo.hu még jobb feltételekkel tudja beszerezni a könyveket, és így továbbra is kedvező feltételekkel szolgálja ki Önöket!

Kérjük, hogy keressék fel a www.konyvkolcsonzo.hu webáruházunkat, és lehetőleg iratkozzanak fel a hírlevelünkre ott is.
Ha pedig május 15-ig vásárolnak a www.konyvkolcsonzo.hu webáruházunkban, akkor a kedvező árainkon felül további
3% árkedvezményt kapnak
, ha beírják az alábbi kupon kódot a rendeléskor a kosár oldalon: konyvkolcsonzo

Köszönjük az elmúlt évek vásárlásait, és szeretettel várjuk Önöket a www.konyvkolcsonzo.hu> webáruházunkban!


28

Merve Emre - Személyiségbrókerek

4 200 Ft
3 024 Ft
Megtakarítás 1 176 Ft
Részletek
Hogyan sikerülhetett az MBTI-nek, e házilag kidolgozott feleletválasztós kérdőívnek beszivárogni a munkahelyünkre, emberi kapcsolatainkba, az internetre, és életünk csaknem minden területére?

A Myers-Briggs-típusindikátor a legnépszerűbb személyiségteszt a világon. Rendszeresen használják Fortune 500-as cégek, egyetemek, kórházak, egyházak, és a hadsereg is. A személyiségtípusok nyelve - amelynek szókincsében olyan kifejezéseket találunk, mint extrovertáltság és introvertáltság, érzékelés és intuíció, gondolkodás és érzés, megítélés és észlelés - egyaránt adott ihletet tévéműsorokhoz, internetes párkereső oldalakhoz és kvízekhez. Ám hiába fogadták el az eszközt széles körben, a pszichometrikus tesztelés 2 milliárd dolláros üzletágának szakemberei mindmáig nem tudták megfelelően hitelesíteni az eredményeit - vagy megmagyarázni a sikerét.

A tesztet, amelynek gondolata az 1920-as években fogant meg anya és leánya, Katharine Briggs és Isabel Briggs Myers, eme elkötelezett háziasszonyok, regényírók és amatőr pszichoanalitikusok fejében, megalkotói azzal a célzattal dolgozták ki, hogy Carl Gustav Jung evangéliumát terjesszék vele a tömegeknek. Ám a típusindikátor önálló életre kelt, s mára éppoly gyakran találkozhatunk vele általános iskolákban, apácakolostorokban és wellness-üdülőhelyeken, mint obskúrus politikai tanácsadó irodáknál és közösségi hálózatokon.

A Személyiségbrókerek eredeti beszámolókból és korábban ki nem adott dokumentumokból merítve kritikus vizsgálat alá veszi a kulturális jelképpé magasztosult személyiség-indikátort. Közben pedig nem egyebet firtat, mint magát az én fogalmát - bemutatva kísérleteinket, hogy megragadjuk, kategorizáljuk és számszerűsítsük személyiségünket. E meghökkentő és érdekfeszítő könyv ugyanazt az időtlen kérdést boncolgatja, amelyre lényegében maga a teszt is irányul: Mi tesz minket önmagunkká?
Adatok
ISBN:
9789633048238
argep.hu Szállítási idő:
2-5 munkanap
Kiadó:
HVG
Oldalszám:
322
Kiadás éve:
2019
Merve Emre - Személyiségbrókerek
Merve Emre - Személyiségbrókerek
28
4 200 Ft
3 024 Ft