Kedves Vásárlóink!

A könyv kereskedelemben 2024-ben végbement kedvezőtlen változások miatt a www.joarshop.hu webáruházunk határozatlan ideig szüneteltetni fogja a tevékenységét. Tesszük ezt azért, hogy a másik, nagyobb és ismertebb webáruházunk a www.konyvkolcsonzo.hu még jobb feltételekkel tudja beszerezni a könyveket, és így továbbra is kedvező feltételekkel szolgálja ki Önöket!

Kérjük, hogy keressék fel a www.konyvkolcsonzo.hu webáruházunkat, és lehetőleg iratkozzanak fel a hírlevelünkre ott is.
Ha pedig május 15-ig vásárolnak a www.konyvkolcsonzo.hu webáruházunkban, akkor a kedvező árainkon felül további
3% árkedvezményt kapnak
, ha beírják az alábbi kupon kódot a rendeléskor a kosár oldalon: konyvkolcsonzo

Köszönjük az elmúlt évek vásárlásait, és szeretettel várjuk Önöket a www.konyvkolcsonzo.hu> webáruházunkban!


28

Dörnyei Krisztina Rita - Csomagolásmenedzsment

6 990 Ft
5 033 Ft
Megtakarítás 1 957 Ft
Részletek
A könyv célja közreadni minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási szakembert segíti abban, hogy a csomagolás hatékony marketingeszközzé válhasson. Részletesen leírja, hogyan kell a csomagolásokat menedzselni, vagyis bemutatja mindazon tevékenységet, amely a csomagolás kialakításával, fejlesztésével, koordinálásával, vállalati eszközként való felhasználásával és eladóhelyi funkciójával kapcsolatosan felmerül. A könyvben a fogyasztói csomagolás és annak a marketingesek számára fontos aspektusai kapnak kiemelt figyelmet.
Elmagyarázza a csomagolás növekvő jelentőségét napjainkban, ismerteti kapcsolódási pontjait a vállalati területekkel, megmutatja, milyen lényeges része az identitásnak, a márkának és a termékpolitikának. Megtudhatjuk, hogyan lehet segítségével kommunikálni, és kitér kereskedelmi és eladóhelyi jelentőségére is. Átfogó ismereteket ad a csomagolástervezés és -menedzselés folyamatáról, az ötlettől a tervezésen át a piacravezetésig. Ezután a csomagolást magát veszi górcső alá, először elemzi a szerkezeti elemeit, bemutatja hogyan kell a holisztikusan értelmezett csomagolásdizájnt, az érzékszervi elemeket - a formát és színt - úgy kialakítani, hogy a fogyasztót hatékonyan megszólítsa. Végül a csomagoláscímkét és annak elemeit ismerteti, elemezve, hogy azok hogyan tájékoztatják és befolyásolják a grafikus, a textuális és a márkaelemek segítségével a fogyasztói döntést.
Adatok
ISBN:
9789630993074
argep.hu Szállítási idő:
2-5 munkanap
Kiadó:
Kossuth
Oldalszám:
350
Kiadás éve:
2019
Dörnyei Krisztina Rita - Csomagolásmenedzsment
Dörnyei Krisztina Rita - Csomagolásmenedzsment
28
6 990 Ft
5 033 Ft